piątek, 4 sierpnia 2017

Przyrząd do manicure z Rossmanna marki Ideenwelt

Czas na krótki wpis o pielęgnacji paznokci. Nie zapominajmy, że dłonie to nasza "wizytówka" i warto o nie zadbać. Nadeszła więc pora, aby obgadać ten temat. Dokładniej rzecz biorąc porozmawiamy sobie o zestawie do manicure i pedicure marki Ideenwelt dostępnym w sieci Rossmann. To właśnie tym urządzeniem wspomagam się dbając o skórki wokół paznokci. Można by rzec, że urządzenie ma być domowym, łatwo dostępnym odpowiednikiem frezarki, ale czy jest to słuszne określenie w tym przypadku?

Przyrząd do manicure z Rossmanna marki Ideenwelt

Cena: 29,99 zł


Urządzenie zasilane jest na baterie (AAA) i posiada wbudowaną lampkę led, która tak naprawdę jest zbędna. Przyrząd dobrze leży w dłoni, a możliwość obrotów w prawo lub lewo znacznie ułatwia pracę z nim. Ponadto możemy wybrać jedną z dwóch prędkości, co również jest sporym udogodnieniem.

W zestawie znajduje się obcinacz do paznokci, szpatułka do odsuwania skórek oraz sześć różnych końcówek:
  • tarcza ścierna - do redukcji długości paznokcia
  • stożek kształtujący - łagodnie redukuje grzbiety na powierzchni paznokcia
  • głowica polerująca - szlifuje i poleruje paznokcie
  • stożek szlifujący - oczyszczanie miejsc naskórka
  • wałek szlifujący - bardziej szczegółowe piłowanie powierzchni paznokcia i łagodne złuszczanie naskórka
  • głowica szlifująca - eliminuje chropowaty naskórek i stwardnienia


Całość zapakowana jest w poręczny woreczek ze ściągaczem i kartonowe opakowanie wraz z instrukcją obsługi.

Przyrządu używam bardzo często  i chociaż nie ma z nim jakiegoś szału to do domowego użytku sprawdza się całkiem okej. Testowałam wszystkie końcówki. Najbardziej przypadł mi do gustu stożek szlifujący i to z nim pracuję najczęściej. Niestety mam wrażenie, że lekko się "stępił"... świadczy to tylko o tym, że z jakością jednak nie jest tutaj najlepiej.
Jeśli posiadasz już ten produkt to koniecznie daj znać co o nim myślisz.

A może dopiero poszukujesz takiego urządzenia? Wypróbujesz? :)

13 komentarzy:

  1. Dla mnie niestety był za słaby - zbieram teraz na frezarkę ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście frezarka jest bez porównania lepsza - wiem, bo siostra ma i sobie chwali :)

      Usuń
  2. Wygląda ciekawie. :D Myślę, że każdej z nas przyda się taki zestaw.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie próbowałam (w sumie pierwszy raz o nim słyszę), więc nie wiem, czy przydałby mi się ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam takich urządzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam go w trochę starszym wydaniu, ale do stóp jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do stóp jeszcze nie używałam... Muszę wypróbować :D

      Usuń
  6. Same pomocne informacje, będę pamiętać przy najbliższej wizycie w Ross :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, chętnie bym przygarneła taki sprzęt !
    Nie wiedziałam o nim wcześniej, świetny wpis :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam frezarkę, więc chyba bym go już nie potrzebowała ;-) ale na pierwszy raz dla kogoś na pewno warto byłoby spróbować od tańszego zamiennika ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie zwróciłam uwagi na ten sprzęt. Kiedy w końcu zdecyduję się na domowe hybrydy to spojrzę na ten zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że jeśli chodzi o np. ściąganie hybryd to może się nie sprawdzić :/

      Usuń