poniedziałek, 27 lutego 2017

KOBO Profesional Matt eye shadow set - recenzja palety cieni

Dziś przychodzę do was z recenzją pięciu cieni zamkniętych w palecie magnetycznej KOBO. Gdy tylko wygrzebałam ją z szuflady -  Musiał.am się tym z wami podzielić ;)


Swatche bez bazy


























Gramatura: 9g
Cena: 29,99 zł

Największym plusem dla mnie jest to, że wszystkie cienie z tej palety są matowe. Na rynku trudno jest znaleźć palety cieni z wyłącznie matowymi cieniami - przynajmniej ja mam z tym problem. Producent zdecydował się na czarne, stylowe opakowanie, w którym znajduje się lusterko i aplikator jako dodatek... no i cienie oczywiście ;)

Produkt jest bardzo przyjemny w użytkowaniu. Cienie są rewelacyjnie (!) napigmentowane, są trwałe i ładnie się rozcierają oraz ze sobą blendują. Kolorystyka jest na tyle uniwersalna, że pozwala na wykonanie zarówno dziennego makijażu jak i wieczorowego. Jak za tą cenę, produkt jest godny uwagi.
Ponadto paleta magnetyczna umożliwia nam wymianę zużytych cieni na nowe, czyli dodatkowo zakupiliśmy opakowanie na kolejne pojedyńcze wkłady ;)

Żeby nie było za różowo, doszukałam się też kilku wad...
Załączony aplikator nie należy do zachwycających - wolę używać swoich pędzli. Ponadto cienie nakładane pędzlem się pylą, a nakładając czarny cień musimy szczególnie uważać, aby produkt nie pozostał na naszych policzkach (dlatego proponuję jako pierwszy wykonać makijaż oczu a następnie twarzy :)).

Nie zmienia to faktu, że cienie tej firmy należą do jednych z moich ulubionych ;) Jeśli lubicie dobrą jakość w niskiej cenie, to z czystym sumieniem polecam wam ten produkt.

A może już macie tą paletę lub inne produkty firmy KOBO? Jak wam się sprawdzają? Podzielcie się tym w komentarzach ;)

12 komentarzy:

  1. niestety nigdy jej nie używałam,ale kolory są bardzo w moim stylu ;)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają :D a beżowy ma genialny odcień i pigmentację ;)

      Usuń
  2. Mam tą paletke i jak za taką cenę jest całkiem fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, ciężko znaleźć matowe cienie zamknięte w jednej paletce :( a szkoda, bo używam przeważnie matów na codzień :)
    Kolory są spoko, chyba idealne na dzień właśnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja używam tylko matów i zauważyłam, że bardzo trudno znaleźć paletkę wyłącznie z matowymi cieniami... :/

      Usuń
  4. Paletka wygląda świetnie- kolory zdecydowanie moja bajka! :) Ja również używam prawie i wyłącznie matów, a moją ukochaną paletą jest zdecydowanie flawless matte 2 od MakeUp Revolution i zawiera same maty, choć z paletką o samych matowych cieniach w drogeriach bardzo rzadko się spotykam, a szkoda! ;/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oblukałam tą paletkę i faktycznie jest godna uwagi :D Byćmoże w przypływie gotówki wyląduje w mojej kosmetyczce ;)

      Usuń
  5. Z racji tego że dopiero zaczynam przygodę z makijażem to paletek nie używam, aczkolwiek jeśli zacznę to chętnie po nią sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się nie maluję, więc nie używałam tej paletki. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne kolory :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna paletka, marzę o niej ;)

    OdpowiedzUsuń