sobota, 18 lutego 2017

#1 Tanie i dobre, czyli... essence konturówka do ust - mój HIT!!

Essence to niemiecka marka wciąż zaskakująca wysokiej jakości kosmetykami w niskiej cenie. Konturówkę do ust marki essence zakupiłam zachęcona dobrymi opiniami na jej temat... i nie zawiodłam się 😊




Kredka jest miękka, wygodnie sunie po ustach i jest trwała. Jest na tyle komfortowa w nakładaniu, że
można nałożyć ją na całe usta i będzie dobrze wyglądać (o ile nie ma się suchych skórek, ale to raczej normalne przy tego typu produktach). Po zakupie pierwszej konturówki z tej serii (08 RED BLUSH), i o ile pamiętam pierwszej w swoim życiu 😉, skusiłam się na kolejne.

Na chwilę obecną, swojej kolekcji, posiadam 4 kolory:

  • 05 SOFT BERRY, 
  • 08 RED BLUSH, 
  • 11 IN THE NUDE, 
  • 15 HONEY BERRY


Gramatura: 1g
Cena: 5,99 zł

W sklepie ladymakeup.pl można zakupić dowolny kolor za 4,99 zł - łapcie link ;): https://www.ladymakeup.pl/sklep/essence-konturowka-do-ust-lip-liner.html#utm_source=pp&utm_campaign=17786

A oto jak konturówki prezentują się na ustach:



11 IN THE NUDE
08 RED BLUSH


15 HONEY BERRY
05 SOFT BERRY

Myślę, że kredka jest warta zakupu a na promocji to, aż żal jej nie wziąć 😃 Oby więcej tej jakości produktów w tak niskich cenach 😉

To pierwszy post z serii "Tanie i dobre,czyli..." i mam nadzieję, że będzie ich więcej ;)
Napiszcie, czy Wam się podobało :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz